onsdag 5 januari 2011

Dags att göra slut

På tal om en helt ny värld - en snabbare värld. Igår var jag lite wild and crazy och försökte mig på att köpa hem en hockeymatch via datorn. Själva datorn är det nog inget fel på, men det mobila bredbandet är nog inte optimalt för ändamålet. Men jag vill så förbenat gärna göra slut med ComHem, så jag försöker komma på ett annat alternativ än att ge mina pengar till dem när jag vill se hockey (dessutom så drar jag mig för att köpa hem matcher eftersom jag så ogärna vill gynna deras "kundservice" - och då ger jag ju dem pengar varje månad helt i onödan).

Första perioden gick bra att se, andra perioden hackade en hel del - och ja, när det var dags för tredje perioden sov jag så det kan jag inte uttala mig om. Jag var så trött vid halv nio att jag omöjligt orkade hålla mig vaken längre så det var bara att gå och bädda ner sig...

Och matchen då? Ja, de förlorade...

Inga kommentarer: