tisdag 4 januari 2011

Rivstartsutmaning: Vårruset



Här kommer en utmaning till alla Rivstartare (och andra med, för den delen):

Vi anmäler oss till Vårruset på lämplig ort och sen tränar vi tillsammans för detta under resten av vintern och våren. Vi får ett mål för vår träning, och vi får en rolig vårkväll att se fram emot. Vi följs naturligtvis åt virtuellt under resans gång och stöttar varandra - och kanske har vi också några som faktiskt kan springa (eller promenera) Vårruset på samma ort och få lite extra pepp av varandra?!

Vad säger ni, är ni på? Om det är någon som vill sällskapa mig i Malmö måndagen den 2 maj så får ni gärna höra av er - kanske kan vi då anmäla oss som en grupp och få en picknickkorg efter avslutad insats i spåret?!

20 kommentarer:

Cornelia sa...

Bra jobbat, jag är på! I Norrköping då!!! :-)

Tweety sa...

Jag hänger gärna på i Malmö :-)Kramen

Therese sa...

Vilken bra idé. Jag är också med, i Norrköping :)

Hana_Caena sa...

Har redan anmält mig till vårruset här i sthlm i slutet av maj, via Suzan på www.ettdussinpannor.blogspot.com..

MEn självklart e peppandet via gruppen super!!

Tweety sa...

Har också skrivit ett inlägg om Vårruset, så hoppas vi att fler hänger på ;-)

Cecilia sa...

Jag hänger på; i Malmö alltså!

Anonym sa...

Vilken bra idé. Jag hänger på, i Norrköping :)

Hade ändå tänkt anmäla mig till vårruset och nu får jag lite mer sporre, inte fel det

Nenny sa...

Jag tror nästan att jag vill vara med! En del av mig vill det. En annan del vill absolut inte. Jag hatar ju att jogga... Men man kan ju gå... eller lunka...
Jag måste nog fundera nån dag på det. Men jag tror nästan att jag vill vara med. =)
Kram kram

Nenny sa...

I Malmö då alltså...

Prralin sa...

Vad kul att ni är med! Det verkar som vi kan bli ett gäng både i Malmö och Norrköping, då är det bara att börja träna då. :)

Sara sa...

Jag är också sugen!!
Får väl se om jag springer det här hemma eller kommer ner.... Eller så får du komma norrut o springa! ;)

Sara sa...

Jag är också sugen!!
Får väl se om jag springer det här hemma eller kommer ner.... Eller så får du komma norrut o springa! ;)

Keron sa...

Jag kanske också är med! Håller på att kolla upp vad det går för slags lopp i Göteborg, men det har inte kommit ut nån kalender på det ännu. Blodomloppet och vårruset vet jag om iaf :)

Nenny sa...

Jag har bestämt mig nu!
Jag vill vara med!! =)
Kan behöva ett konkret mål att träna till.
Kram kram

Tweety sa...

Jag startar gärna ett lag med er mina bloggvänner :-) Kram

Nenny sa...

Ja en grupp med picknickkorg låter finfint. =)

Prralin sa...

Kul kul, alla är välkomna! Jag kan ansvara för att anmäla ett "Malmö-lag" när vi är tillräckligt många. :)

Emma - ilfart.se sa...

Redan innan jag såg detta så hade jag bestämt mig för att springa vårruset för andra året i rad. Springer i Sthlm men vet ännu inte vilken av de två dagarna det blir. Vore kul om det fanns fler som ska springa/gå i Sthlm så vi kan samla ihop ett rivstartsgäng!

Anonym sa...

Jag & maken är med, men eftersom vi planerar att träna hundarna samtidigt så blir det nog att vi vårrusar med dem hemma i skogen, 2 maj. Annars blir det Malmö.

/Maria

Suzan sa...

vi är 24 tjejer som springer i lag "ett dussin pannor" i maj =)