onsdag 19 januari 2011

Inspirationsdag Gerdahallen

Som ni kan se här ovan så ordnar Gerdahallen i Lund en Inspirationsdag lördagen den 13 mars. Det kan bli grymt med en heldags träning och sen får man (försöka orka) ta sig hem och landa i soffan med en fjäderboa runt halsen och digga Melodifestival-finalen på TV hela kvällen!

Jag var sugen på den här Inspirationsdagen även förra året, men jag vill minnas att jag bangade för att jag tyckte jag var i för dålig form (för att få valuta för pengarna) och insåg att jag inte skulle komma i bättre form heller. Jag hade ju rätt, tyvärr. Men nu känner jag mig faktiskt lite på g. Och ett litet minikonvent kanske kan hålla ångan uppe, fram till mars i alla fall, och sen förhoppningsvis ge lite endorfiner att leva vidare på ännu ett tag. Det blir som man tänker, det blev det ju förra året, och då kommer det bli det detta året också, eller hur?!

Men sällskap vore ju trevligt så hör gärna av dig om du vill joina! :)

Läs mer om Inspirationsdagen här.

1 kommentar:

mormor sa...

Låt det nu bli av i år. Det finns väl nån du kan "tvinga/muta" att följa med.