tisdag 25 januari 2011

Vinnare

Nu är vinnarna i Cliniderm-tävlingen meddelade - stort grattis!

Och jag måste faktiskt revidera min tidigare recension av produkterna något. Sen jag var på ansiktsbehandling förra veckan och fick ett litet uppvaknande angående min hud så har jag använt produkterna från Cliniderm extra flitigt, och inte slarvat med serumet eller fuskat med mina gamla grejer. Eftersom jag fick veta att jag var yttorr så tänkte jag att produkter för torr hud kanske inte var så dumt ändå, åtminstone kunde det inte skada att ge det en ordentlig chans.

Och jag måste säga att jag känner mig alldeles babylen i ansiktet - trots att jag gömt undan scrubvantarna som jag tyckte var enda sättet att känna mig ren (och len) så sent som för en vecka sen. Om det har med ansiktsbehandlingen eller de nya produkterna att göra - eller om det är en ren tillfällighet - vet jag inte. Men skönt är det i alla fall!

Inga kommentarer: