måndag 31 januari 2011

Utmaningen

Friskis & Svettis Stockholm har skapat en "Utmaning" på Facebook. Det är ingen tävling utan bara tänkt att fungera som inspiration för att prova lite olika pass och kanske hitta en ny favorit. De har helt enkelt listat de olika träningsformerna/passen som erbjuds och sen är det upp till en själv att checka av så många som möjligt. Om jag gör om listan så att den passa F&S Malmös utbud ser det ut ungefär såhär:

1. Aerobics
2. Cirkelfys
3. Cirkelgym
4. Core/Bosu
5. Dans Afro
6. Dans Fuego
7. Flex/intervall
8. Jympa
9. Ki balans
10. Ki box
11. Skivstång
12. Step
13. Yoga
14. Indoor Walking
15. Spinning
16. Jogging
17. Cross
18. Styrketräning.

De fetmarkerade är de pass jag har provat på under de senaste tre veckorna än så länge. Denna veckan står det bland annat Dans Fuego på schemat och sen är planen att börja köra lite spinning igen inom ganska snar framtid, annars känner jag att jag är varierad så det räcker för just nu. Men visst skulle det vara kul att ha provat igenom allt innan terminen är slut. Den som lever får se...

1 kommentar:

mamma sa...

det låter roligt att variera, själv e jg nöjd när jag tar mej igenom mitt 1,5 timmes träningspass, tyvärr på ganska låg nivå, men glad ändå att klara av att träna, lycka till med att pröva dej fram blabd utbudet, vem vet det finns kanske något du ännu inte prövat som visar sej vara en fullträff, ha de gott och ha en skön måndagskväll, kramar