lördag 11 december 2010

Lucka 11 – Det här upprör mig

Jag kan bli upprörd av både det ena och det andra. Men något som återkommande upprör mig är dålig service. Det övergår mitt förstånd hur många som jobbar i serviceyrken inte förstår att det är just servicen de konkurrerar med. Om de inte har någon unik produkt att erbjuda mig så är det just den service de erbjuder mig som gör att jag väljer att komma just dit igen. Eller att absolut inte sätta min fot där igen. Och berätta detta för så många jag kan. Jag brukar vara ganska generös att ge både en och två och kanske tre chanser, men när man inte har tagit någon av de här chanserna och således bevisat att det är ett system och ingen tillfällighet - då har jag inga problem med att vara långsint.

Och det är också anledningen till att jag väljer att länka till min kategori som heter Com Hem här. Det är ett väldigt bra exempel på något som upprör mig. Och på något som enligt ovanstående diskussion verkligen övergår mitt förstånd. Om det säger mer om mig eller om Com Hem, det överlåter jag till läsaren att ta ställning till...

1 kommentar:

mamma sa...

jag gillar verkligen din adventsblogg o fortsätter forundras över com hems brist på service