fredag 3 december 2010

Lucka 3 – Den här veckan

Den här veckan har det varit många järn i elden och på fredag kväll när jag kom hem från jobbet var jag helt färdig. Huvudvärken som försökt smyga sig på under hela dagen slog till med full kraft. För att orka hålla mig vaken till Idol var jag tvungen att powernapa en stund först och för att överhuvudtaget kunna se på tv fick jag ligga i soffan och kisa och skugga med handen över ögonen för att skydda från det ovälkomna ljuset från tv:n.

Jag är ju fortfarande sjukskriven 50%, alltså innebär det att jag bara jobbar 50%. Men den här veckan har jag jobbat 75% plus haft 20% Framsteget, vilket i sin tur innebär att jag bara haft 5% tid att vara sjukskriven - och sjukskriven är jag ju av en anledning. Och på den lediga tiden har jag också haft fullt upp. Så jag känner mig sliten. Men planerar en ledig helg och hoppas på att återfå lite kraft och energi.

1 kommentar:

mamma sa...

ta det lugnt nu och va rädd om dej, kram