fredag 17 december 2010

Lucka 17 - Min önskelista

Om en vecka är det julafton. Om vi har tur kommer tomten. Det har han gjort alla mina andra 28 jular i alla fall, så jag håller tummarna för att han hittar till oss den här julen också... Men tomten har ju mycket att göra såhär i jultider så därför brukar vi försöka hjälpa honom på traven med önskelistor. Vi är ingen såndär tråkig familj som slutat med julklappar, nej önskelistor och många paket ska det va! ;)

Min önskelista är levererad och imorgon ska jag själv ge mig ut och försöka införskaffa de sista klapparna.

Självklart önskar jag mig fred på jorden och hälsa och välmående åt alla mina nära och kära (och mig själv) och allt sånt där också. Men ibland kan detta vara lite svårt för tomten att leverera i paketform på just julafton, så det är liksom sånt som jag önskar mig året om.

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

haha. anar ett visst boktema? jag har önskat mig 2 träningsböcker i smyg ;)

Ernsta sa...

Det har kommit in nåt konstigt fel i bilden, längst ner till vänster. Ta bort det så inte tomten blir orolig, kan ju vara svårt för honom att förstå vad det är..