lördag 17 december 2011

Peter Forsberg

Hjälp, man blir ju alldeles sockerchockad bara av att titta in här. Tror vi måste balansera upp det här med lite Foppis. Det har väl inte undgått någon (som äger en tv, och tittar på den någon gång då och då...) att han kampanjar för att få NHL att flytta matchtiden på några matcher så att de passar oss här i Europa tidigare. Jag är inte speciellt intresserad av NHL så jag bryr mig inte så mycket om det, men tycker det är lite roligt att han bjuder på sig själv. I ärlighetens namn ser man ju mycket mer av honom nu än när han faktiskt spelade (eller ja, var skadad). Plötsligt är han överallt.

Och på Annandag jul kl 20.00 vill jag att ni bänkar er. Då kommer SVT att bjuda på en dokumentär om världens bästa #21.

Så länge får ni hålla till godo med "the full story" om Foppas USA-resa. Okej, jag fattar att det inte är någon mer än jag (och kanske de närmsta sörjande som känner sig tvingade att hålla sig uppdaterade om allt mitt Foppa-dravel) som orkar titta på en 11 min lång reklamfilm. Men jag tänker göra det i alla fall. En gång till. Heja Foppa!

Inga kommentarer: