fredag 20 juli 2007

Ännu en underbar dag på jobbet...

Resa ref nr:
XXXX

BETALD SE BIFOGAD KVITTENS kl. 10.47 20/7-07
enl. Eder vilkor 2007-07-20

Order XXXX
Kund XXXX

OBS.
TA BORT MITT KUND NUMMER UR ER DATOR HANTERING.

Första och sista gången jag ANLITAR EDER för bokning och betalning av resa, vilket jag kommer att framföra till mina bekanta, släkt och vänner.


mvh

XXXX.


---

Detta mail får vi skrivet i ungefär teckenstorlek 40 (jag överdriver inte) och understruken stil.
Hur bemöter man detta när man inte har en aning om vad man gjort för fel? Jag försökte ringa upp kunden men han ville inte prata, "jag har inte tid *klick*".

Ännu en underbar dag på jobbet...

2 kommentarer:

Engma sa...

he he.. underbara kunder.

emma sa...

Den underbara världen av kundhantering och service... Visst känner man sig extra uppskattad på jobbet när sånt där händer? ;-)