torsdag 26 juli 2007

Spinna spann spunnit...

2 x 25 min spinning blev det idag efter jobbet. Första gången på länge som jag kört ett dubbelpass, det var jobbigt men genomförbart - och oj, så skönt! Längtar tills jag kommer tillbaka till stadiet då jag kan ge max på varje låt, eller ja max ger jag ju nu också efter dagens förutsättningar, men jag menar att man fullföljer alla rörelser till max. Typ. Ni fattar.

Dagens träning: 2 x 25 min spinning

Dagens matsedel: (uppdaterad)
Frukost: Grovmacka med ägg, nat yoghurt (fil är så mycket godare!) med hallon och müsli.
Lunch: Thaigrytan med kyckling, grönsaker, cashewnötter och nudlar.
Mellis 1: Banan.
Mellis 2: Två grovmackor med chilikeso + fun light.
Middag: Fisk/grönsakswok med nudlar. En grovmacka med minilätta och gurka.
Kvällsfika: Jordgubbssmoothie (frysta jordgubbar, yoghurt) + nektarin.

Inga kommentarer: