lördag 7 juli 2007

Trötta fötter

Plats: Soffan. Surprise!
Sysselsättning: Slösurfar o lyssnar på Sebastian.
Väder: Mulet, ca 16 grader.
Humör: Trött o seg.
Gjort: Jobbat DS 10-16.
Planer: Zip zero nada. Sannolikheten att jag lämnar lägenheten är minimal. Kanske lyckas jag hitta en film i gömmorna att fördriva tiden med.
Konstaterande: Jag är svag för skorea. Nähä?!
Bäst idag: Kul att jobba med S, var länge sen.
Sämst idag: Trött.

Nu har jag varit trevlig 13 dagar på raken, det tar på krafterna. Det var verkligen jobbigt att kliva upp o gå o jobba imorse... Kanske tur att ingen vill tillbringa morgondagen med mig, så får jag sitta hemma o sura i lugn o ro. Så att man orkar koppla på smajlet en vecka sen igen.

Hade bestämt mig för att låta bli att köpa skor "hela tiden" (nåja så himla farligt är det inte...), förra helgen la jag tom tillbaka ett par skor som jag lagt undan tidigare, eller egentligen två par...
Men när jag kom dit idag så har de slutrea o massor av skor för 100 kr paret, och så 25% på det så blir det inte många kronor kvar. Spanade runt lite o hittade vid första anblicken en hel del skor som skulle kunna "vara bra att ha". Men tog mig i kragen o lät bli, dock hade de sänkt de som jag la tillbaka förra helgen så att de nu bara kostade 100 kr. Äh då måste det va meningen!
Guld/beige-färgade med liten kilklack. Kan som sagt vara bra att ha...


Och när jag nu ändå släpade fram kameran så får det även bli en bild på halsbandet som jag blev kär i för några veckor sen, har beställt det på internet och fick hem det förra veckan. Hope och Happiness blev det, det kan jag gott behöva bli påmind om lite då o då...



1 kommentar:

Maria sa...

Jättefint halsband och supersnygga skor! Hoppas det finns nåt kvar på måndag, då går jag lös på stan... ;)