torsdag 12 juli 2007

Trött? Inte jag...

Plats: Jobbet.
Sysselsättning: "Jobbar"... (dvs väntar på att klockan ska bli 18, det är lugnt idag och jag är såååå trött o seg så jag orkar inte ta mig för nåt vettigt)
Väder: Regn i förmiddags men nu helt ok, tom lite sol tror jag visst.
Humör: Helt sjukt trött. Skulle kunna somna ståendes.
Gjort: Jobbat...
Planer: Slits mellan att orka gå på F&S eller inte, eller orkar gör jag ju inte men om jag ska försöka ta mig dit ändå... Det kommer nog bli som så att om A ska dit så hänger jag på, annars lägger jag mig på soffan o sover. Förstår inte hur jag kan va så trött.
Konstaterande: Det är roligare att jobba när det är dåligt väder (= full rulle).
Bäst idag: Att jag får gå hem om en halvtimme.
Sämst idag: Att det inte blir nåt Skåne i helgen... =(

Update: A var lika o-på F&S som jag, så det blev inget av det. Tog en halvtimmes tupplur på soffan, men sen kom A förbi o så gick vi iaf ut på en promenad. Var ute i 1,5 timme o utforskade omgivningarna och pratade skit. Skönt med frisk luft o sällskap!

Inga kommentarer: