torsdag 26 juli 2007

Jobbiga hungerskänslor!

Idag har jag haft jobbiga hungerskänslor mest hela dan... kan ha att göra med att det är lugnt på jobbet och då blir jag rastlös och då blir det väl en "ät-reflex" som utlöses per automatik. (Uttråkad = äta...)
Eller helt enkelt att jag faktiskt är hungrig, och det kan man ju bli... speciellt eftersom jag är van vid att äta mer och oftare än vad jag gör nu. Men det är bara att stå emot och låta magsäcken krympa sig sakta men säkert...

Jag tog mig precis en macka med keso iaf, drygt två timmar kvar till spinningen nu så det kändes rätt lagom. Dessutom fyllde jag på min vattenflask med lite fun light istället, det gör ju att man åtminstone får en smak i sig.

Frukost: Grovmacka med ägg, nat yoghurt (fil är så mycket godare!) med hallon och müsli.
Lunch: Thaigrytan med kyckling, grönsaker, cashewnötter och nudlar.
Mellis 1: Banan.
Mellis 2: Två grovmackor med keso + fun light.

So far so good...

Inga kommentarer: