fredag 27 juli 2007

Mera minus!

Gjorde en liten "fuskvägning" imorse (alltså några dagar före "riktiga vägdagen"), och vågen visade på - 0,4 kg sen sist! Anledningen till den tidiga vägningen är att jag idag går på semester och kommer vara på resande fot ett par veckor framöver, även om jag kommer resa förbi en o annan våg så ska jag försöka låta bli att väga mig - det kommer ändå inte ge speciellt mycket då olika vågar som bekant visar lite olika. Men nu har jag iaf koll på vad jag vägde innan semestern, och nåde mig om jag har gått upp när jag är tillbaka! ;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska minsann ge dig en peppande kommentar så som du ger mig! minus 0.4 är ju faktiskt bra på några dagar! du ska se att efter semestern kommer det vara ännu mer minus (även om jag tycker att du ska njuta av god mat och dryck på semestern) ha en bra dag! kram Sofie

Anonym sa...

Sofie: Tack tack!

Anonym sa...

tack själv! är alltid lika roligt att folk kommenterar! kram

Anonym sa...

Äntligen, vilken härligt inspirerande
peppnings-blogg inom det ämne som just nu upptar mina tankar! Du är
superduktig tycker jag! Själv har jag
efter många år av omstarter, men ständig viktupgång, upptäckt att jag är på god väg att bli tre-siffrig :(
MEGA-deppigt
I din fartvind bara måste man dras med, kör hårt, jag hänger på!
//J

Anonym sa...

J: Välkommen att joina! Kul om du kan bli lite inspirerad, och som motprestation kräver jag bara några peppande kommentarer! =D Lycka till!

Anonym sa...

Grattis till viktnedgången! :)

Anonym sa...

Sofie: Tack tack!