söndag 1 juli 2007

Nyrensat

Plats: Soffan.
Sysselsättning: Ser på film, Miss Secret Agent, just nu reklampaus.
Humör: Helt ok.
Väder: Var mulet o halvregnigt i förmiddags, men sen har det bättrat på sig under dagen.
Gjort: Jobbat DS 11.15-16.15, var på loppis o dumpat av en massa utrensat "skräp", städat, diskat, varit och handlat.
Planer: Se klart filmen, sen sova.
Dagens bästa: En nystädad lägenhet på första gången på evigheter!
Dagens sämsta: Klantade till kassaräkningen imorse...

Under midsommarhelgen roade jag mig med att rensa ut lite ur förråden, har ju en tendens att samla på mig en massa "skit" som kan vara bra att ha... Men nu tog jag mig i kragen o rensade ut ca 5 flyttlådor med grejer som jag faktiskt inte behöver, varav en toppad låda med skor och en resväska full med väskor.
Idag har jag varit iväg med allt på en loppis. Så skönt att bli av med det! Det är faktiskt en lättnad, för det har varit en borde-göra-grej i bakhuvudet flera år... Återstår fortfarande att göra en ordentligt städning o sortering i förråden, men det lär ju iaf inte bli svårare när en del är utrensat...

Var en snabbis på Hamnfesten igår kväll också och såg Magnus Carlsson, det var lite mer folk än i fredags men det var nog marginellt...

Inga kommentarer: