tisdag 3 juli 2007

Onödigt vetande 10

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Hmm... tja att jag gick o tränade som jag föresatt mig?

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Då satt jag på jobbet o klurade på bussredovisningen.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Då låg jag nog i soffan o slötittade på sporten på tv.

Det sista du sa högt?
Hoppas jag sa nåt trevligt typ "hej då" till KP innan jag cyklade därifrån.

Det senaste någon sa till dig:
Tror KP sa hejdå till mig också... =)

Vad har du druckit idag?
Vatten och fun light.

Vad var det senaste du åt?
En knäckemacka med fetaost på.

Vad var det senaste du köpte?
Fika (frukt) till jobbet idag.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Träbrun.

Vad är det för väder hos dig nu?
Blå himmel o solen syns säkert fortfarande nånstans, 19 grader.

Godaste glassmak?
Hmm... vet inte riktigt, men är sugen på glass nu iaf.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Vet inte.

Sover du tungt?
Nja inte direkt, ibland sover jag sämre ibland bättre...

Drömmer du mardrömmar?
Emellanåt. Förra veckan hade jag ett gäng på raken...

Trivs du med ditt jobb?
Jodå det gör jag, men det går upp o ner.

Favoritklädsel?
Myskläder.

Favoritlåt just nu?
Kommer aldrig ihåg vad låtar heter eller vem som gör dem...

Vad ser du om du tittar till höger?
En vägg med två tavlor på.

Vad gör dig glad just nu?
Glad är väl att ta i, jag är ingen sprudlande människa. Men det känns helt ok för tillfället, inget speciellt som gör det.

Vad ska du göra härnäst?
Gå o lägga mig, vilket jag skulle gjort redan för en stund sen...

Höger el vänsterhänt?
Höger.

Humör just nu?
Helt ok, rastlös o halvtrött.

Favoritgodis?
Choklad o lakrits.

Kläder just nu?
Linne o shorts.

Sommarplaner?
Jobba. Kanske en tur till Kiviks marknad om jag har tur. Och så en Skåne-semester på nästan 2 veckor. En helg i Tallinn i augusti. Annars inget planerat, lär nog inte hinna med så mycket annat heller. Och så var denna sommaren också över....

Hur många kuddar sover du med?
Två. Mycket viktigt.

Spelar du något instrument?
Inte just nu. Har spelat blockflöjt (sopranino, sopran, alt, tenor, bas) i typ 10 år, men det var ett bra tag sen nu... Inte världens hippaste instrument som man drar fram på en fest direkt.

Morgon eller nattmänniska?
Både och eller inget av det. Ibland det ena ibland det andra. Ska jag få nåt gjort ska jag absolut göra det på morgonen/förmiddagen, sen har energin tagit slut.

Vad är viktigast för dig?
Jag vet inte riktigt. Man ska väl svara att nära o kära mår bra, men det gör de ju inte så det känns lite löjligt att svara så. Återkom om några år så hoppas jag på bättre svar då.

Är du kittlig?
Mmm.

Snarkar du?
Vet inte. Ingen som stört sig så värst på det iaf. Möjligtvis att jag "gnyr"...

Stjärntecken?
Vädur.

Äckligaste insekten?
Fästing, utan tvekan! Uähh!

Stökigt el välstädat?
Städat om jag får välja, men det är inte alltid det är det bara för det...

Längtar du mest efter just nu?
Skåne.

Inga kommentarer: