lördag 14 juli 2007

Årets första dopp!

Plats: Soffan.
Sysselsättning: Slösurfar och har Timon & Pumbaa (Disneydags) på i bakgrunden. *gäspar*
Väder: Sommar! Sol o ca 25 grader, lite blåsigt men klarblå himmel vid stranden.
Humör: Just nu trött (precis sovit en stund på soffan) men annars helt ok. *gäsp*
Gjort: Yogat imorse, sen cyklat till stranden och legat på stranden hela dan, cyklat hem, ätit, sovit på soffan...
Planer: Se en film och/eller Kronprinsessans födelsedagsfirande på tv.
Konstaterande: Det är skönt med sommar!
Bäst idag: Att det blev fint väder på en ledig dag och att jag tog mig till stranden!
Sämst idag: Trist att ingen kunde följa med mig, men jag fick iaf lite sällskap sista timmen av KP.

Både strand- och badpremiär för mig idag! Skönt!
Det var fint väder imorse när jag vaknade, och precis som jag bestämt mig för tog jag först o yogade lite (och jo, jag är ungefär lika smidig som ett kylskåp, men nu har jag bestämt mig för att försöka ge det en chans iaf...) och sen tog jag o cyklade till stranden.
Var där mellan 11 och 15.30 ca, började med att doppa mig då jag var ganska varm när jag kom fram, det var inte jättevarmt i vattnet men absolut badvänligt. Sen har jag bara legat o lyssnat. Först på vattnet, sen på blåsten i träden när det ljudet tog överhanden, o sen är det ganska intressant att lyssna på folks konversationer på stranden också, det är liksom svårt att låta bli att höra... Solen tog ganska bra kan jag konstatera nu när jag kommit hem.

Inga kommentarer: