måndag 9 juli 2007

Ny vecka nya möjligheter?

Plats: Soffan.
Sysselsättning: Bloggar.
Väder: Regn o rusk och 12 grader. Sommar?
Humör: Det tar sig...
Gjort: Jobbat (måndag o dåligt väder = mycket att göra), äntligen hittat en resa till DS-kollega J, varit o tränat (spinning o push), gått hem, duschat o ätit en macka...
Planer: Ryggläge i soffan. Ernst på TV.
Konstaterande: Skam den som ger sig.
Bäst idag: Träningen.
Sämst idag: Regn o kallt. Eller ja, egentligen spelar det inte mig nån roll, jag jobbar ju ändå...

Funderar på om jag ska blåsa av helgens ev Skåne-planer och ta ner både mina egna o andras hopp på jorden... Jag vill vill vill vill jättegärna o har verkligen sett fram emot den eventuella möjligheten att det skulle bli av (det ser ut att va ganska mycket bokat fredag kväll, men lite mer plats på lördag förmiddag, så det är nog inte omöjligt att få plats), men jag vet inte hur jag ska ta mig till Umeå o jag känner mig bara ännu mer missplacerad här när jag inser att jag inte ens har någon jag kan fråga om skjuts. Och så kommer jag bli besviken om det inte blir av ... Lika bra då att lägga ner det redan nu, så kan man ju börja ta ut sorgen i förskott...

Fast jag vill...

2 kommentarer:

mamma sa...

ta inbte ute det i förskott, gläd dej åtminstone tills du vet vilket, i annat fall kommer du ju snart ner med säkerhet, visst längtar flera, men du kommer ju snart, kram

emma sa...

Hoppas dina planer går som du vill och att allt är bra annars! //Emma