fredag 14 september 2007

#/¤&!/¤/#"/?¤%&"

Grrrrr. Sådär känner jag mig idag. Helvetesjävlaskit-dag på ren svenska!

Åhhh jag är så trött o less o uppgiven o jag känner bara för att gå o dra nåt gammalt över mig o gå i ide hela j*la vintern... Men, jag vet att det kommer kännas bättre om nån dag. Inte till så mycket tröst just nu dock.

Jag antar att veckans stress har byggt upp, eller snarare raserat mitt tålamod till ungefär noll, och idag när allt kändes som att det gick emot mig tog det bara stopp. Jag hade lust att slänga mig på golvet o börja gråta på jobbet. Men jag lät faktiskt bli. Tryckte istället i mig en massa skit, men inget blir ju bättre av att jag har ångest för det nu. Jag ska försöka lära mig nåt av detta istället, det är trots allt första riktiga återfallet eller vad man ska säga sen jag började det här i somras.
Bryt ihop o kom igen.

Det hade varit sååå skönt om jag kunnat säga att det är iaf helg nu! Och jo, det är det förvisso, men jag ska ju jobba både lördag o söndag.... Suck! Och höstens kurser/utbildningar/whatever på annan ort förökar sig hela tiden, nu har jag ytterligare ett gäng inbokat. Jag blir stressad bara jag söker på bokningar på mitt namn o ser vilken lång lista det blir...
Men bara jag håller ut nästa vecka, tar mig till Uppsala på tisdag o hem igen, så kommer det bli bättre. På fredag slutar jag kl 12 och sen har jag tre helt lediga helger framför mig! Minns faktiskt inte ens sist det hände...

Ska lägga mig i soffan nu o tycka synd om mig själv...

PS. Behöver jag nämna att det spöregnar o blåser halv storm idag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Imorgon är en ny dag!

Anonym sa...

Sofie > Ja det bästa med den dagen var att den tog slut...