söndag 23 september 2007

v 38 tog också slut

En mycket bättre vecka börjar nu också ta slut. Den har varit till belåtenhet på alla sätt o vis; både träning, mathållning och humör har hållt sig i schack. Målen var 300 min motion (blev 490 min), noll onyttigheter (jag har inte varit 100%-ig, men under kontroll o så länge jag är nöjd så har jag lyckats!) och att ta mig tid att läsa bok (check!).
En ledig helg har varit en mycket bra avslutning på veckan, har som sagt städat/sorterat, gått lite på stan, varit på bio (Underbar och älskad av alla, kul och lättsedd - rekommenderas), ätit god mat, tränat, softat och bara varit.

Även om det är en "jobba till 18-vecka" nästa vecka så hoppas och tror jag den kan bli bra ändå. Jag hinner troligtvis inte till gymmet speciellt många dagar, jag har två busy kvällar och en busy lördag... men förhoppningen är fortfarande 300 min motion, matintag under kontroll och tid för avkoppling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

schysst att du slog ditt träningsmål så stort! bra jobbat!!

Anonym sa...

JätteBra jobbat!

Prralin sa...

Emelie & Bille > Tack tack!