onsdag 5 september 2007

Lite piggare idag

Lite piggare kändes benen allt idag, men knät är inte hundra så jag tog det ändå lite lugnt. Hade pulsklockan på men måste på vägen hem ha råkat trycka in nån knapp så den har registrerat en massa "icke-träningstid" också så jag fick en väldigt låg medelpuls, men dagens maxpuls låg iaf på 172 och drygt 500 kcal brända.
Axeln verkar må ganska bra faktiskt, jag tränade pushen ungefär som vanligt och den protesterade inte. Hoppas den inte gör det imorgon heller...

Det är så skönt med pass som avslutas med gemensam stretch, det är annars något som jag kan slarva med. En nedsläckt träningslokal, mysmusik och någon som säger åt mig vad jag ska stretcha, det är så skönt... =)

Dagens motion: 75 min TC Push (dvs drygt 30 min spinning, drygt 30 min push/pump och stretch)

Inga kommentarer: