måndag 3 september 2007

Datorfri kväll ikväll?

Jag funderar på att ta min datorfria kväll i hemmet ikväll (så att man får det bortgjort ;). Slutar redan kl 17 (oj så tidigt det känns helt plötsligt!) och sen ska jag på första kurstillfället på Pilates ikväll kl 19.15.
Däremellan kanske man skulle va så wild and crazy så att man tar sig en promenad i solen?!

Lika bra att hålla ångan uppe, det har varit full rulle på jobbet hela dan så jag har inte ens haft tid att tänka efter om jag var trött... om man slår sig ner där hemma i lugn o ro så är det väl risk för förslapping kan jag gissa. Men efter Pilatesen kan det ju passa med en dusch, lite mat och soffläge till Mia Törnblom-programmet som ska börja kl 21 på trean ikväll...

Tack för alla peppande kommentarer, det värmer!
Hoppas ni får en skön kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du fick en trevlig Pilateskväll! Har faktiskt aldrig provat Pilates men är ganska nyfiken.

Anonym sa...

Hej!
Snubblade över din blogg. Trodde ett tag jag läste mig egen. Haha
När jag startade min blogg var mitt mantra nämligen: "när jag fyller 30 ska jag vara smal" Nu visade det sig att det tar lite längre tid. Men men... =)
Stort Lycka till till dig ialla fall!!!!

Anonym sa...

Skönt att ta sig en datorfri kväll ibland. Brukar ta en "stänga-av-allt" kväll emellanåt. Pilates är bra träning och blir bara jobbigare och jbbigare dessto mer man lär sig tekniken... Hoppas det var skoj :-)

Anonym sa...

Bille > Pilatesen gick helt ok, det tar nog ett tag innan jag blir "såld" men som sagt - jag har ju bestämt mig för att ge det en ordentlig chans iaf!

Nenny > Vad trevligt, tack - jag ska kika in hos dig också!

Ofelia > Jaaa helt plötsligt inser man hur mycket tid man får över?! =P