fredag 14 september 2007

Ett skepp kommer lastat

... med böcker från Bokus!

  • 12 veckor till ett självläkande liv - Sanna Ehdin
  • Pulsträning - Camilla Porsman
  • GI i praktiken - Ola Lauritzson
  • Slow Lev livet långsamt - Carl Honoré
  • Lär dig leva/Låt inte stress och oro skada ditt liv (paket med bok + cd-skiva Lär dig avslappning) - Susan Billmark/Mats Lindqvist
  • Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson
  • Nu vill jag sjunga dig milda sånger - Linda Olsson
  • Ego girl - Carolina Gynning
  • Morgonpasset - Sophie King
  • Svingalängorna - Susanna Alakoski
  • Isprinsessan - Camilla Läckberg
  • Perfekta hemmafruar - Jennifer Weiner

Frågan är bara; var ska man börja - och när ska man få tid?!

Andra bloggar om: , , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Guuud, vad roligt med ett så stort Bokpaket!

Anonym sa...

Bille > Ja det kändes nästan lite som julafton! :) Fast som sagt så är ju problemet i vilken ände man ska börja o när man ska få tid...

Anonym sa...

vad kul =) börja med camilla porsmans bok ;)

Puma sa...

åh kul! jag tycker också du ska börja med pulsträningsboken - så kan du recensera den till oss sen!

jag ska också svänga förbi ica och plocka upp lite böcker nu. nina ahlms receptbok och några andra pockets som inte alls har med träning att göra.

Anonym sa...

oj vilket häligt bokpaket!! isprinsessan öär grym kan jag lova!! hoppas du recenserar "hälsoböckerna"!! vore kul så man vet om de var prisvärda och om man borde införskaffa dem!! =)

Anonym sa...

Å vad roligt! Då har du en hel del att göra nudå :) du får väl skriva vad du tyckt sen om de olika böckerna, framför allt träning/kost/hälso-böckerna :)

Anonym sa...

Cizzi & Puma > Jo Pulsträningsboken ligger bra till, iaf ganska högt upp på listan. Självklart återkommer jag när jag börjat/läst den!

Emelie > Jag är periodare när det gäller böcker, men just nu längtar jag bara efter semester, ligga i en solstol o plöja alla böckerna! Men jag får väl försöka hitta tid nån annanstans istället. Återkommer med recensioner.

Sofie > Ja nu finns det inga sysselsättningsproblem direkt - tvärtom. :)