lördag 15 september 2007

Rise and shine!

Riktigt så kändes det inte imorse...

Men det känns iaf lite bättre än igår. Jag tog mig samman och gjorde en 20 min lång avslappningsövning (från CD-skivan jag fick med bokpaketet igår), det var jätteskönt o sen somnade jag gott!

Nu har jag också avverkat halva tiden på jobbet, det har varit ganska lugnt än så länge... skönt för jag har hunnit "göra bort" lite grejer som man aldrig hinner annars, typ resna mailboxen (slängde typ 900 mail!) och gå igenom grejer som ligger o väntar... på bättre tider...
Det känns inte som att jag kommer ha nån energi kvar när jag slutar jobba så jag tänker inte ha några visioner om vad som ska göras... istället ska jag lägga mig på soffan o sova om det är så det känns. Jag ska ju trots allt orka vara trevlig och glad imorgon också...

... fast att jag känner mig som #&"(#/!¤/#\#&...

Dagens mat
Frukost: Fil med müsli och hallon
Mellis: Banan
Lunch: Tacolasagne med keso + sallad

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tacolasagne...det lät ju spännande! Vad har du i den?

Anonym sa...

Skönt med såna dagar ibland, då man får bort lite gammalt arbete som blivit liggande.

Anonym sa...

Bille > Det kommer recept på tacolasagnen inom kort!

Sofie > Ja man behöver det för att återfå lite energi till arbetet framöver...