lördag 1 september 2007

Låg energinivå

Åhh jag är så less på att va trött o less hela tiden. Jag hade en energitopp för ett tag sen, men nu var det länge sen det fanns nån som helst energi i kroppen... Det är så drygt, för allting blir sååå mycket jobbigare än vad det egentligen är. Det ser ut som ett bombnedslag här hemma men jag orkar bara inte ta tag i det, jag vet inte var jag ska börja...

... dessutom gör det att man kommer in i de onda tankebanorna igen, och det vill jag ju inte.

Ska ladda med en rosenrot imorgon bitti (länge sen jag tog nån nu) o hoppas det ger en liten kick så jag kan få lägenheten städad. Jag kan inte koppla av så länge det inte är städat, och då blir allt annat fel också... Med en städad lägenhet på måndag o en förhoppningsvis hyfsat frisk axel hoppas jag på en bra vecka, med bra träning som kanske ger lite energi!

Och dessutom ska jag se fram emot en helg helt ledig från arbete, det händer inte så ofta!

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch sånt är jobbigt... fast det finns ju bara en lösning, och det är att sätta igång och göra nåt åt saken :) hoppas det går bra!

Anonym sa...

Sofie > Jo det är ju det, men det är lättare sagt än gjort när det börjar bli en kroniskt låg energinivå...