tisdag 18 september 2007

Tröttsam Uppsala-resa

Stockholm t/r på en dag, det tror jag faktiskt aldrig att jag har gjort tidigare... brukar åka ner dan innan för att vara utvilad o orka ta in något på mötena/kurserna. Men idag blev det alltså tidiga morgonflyget o hem på eftermiddagen, jag var hemma redan kl 16 igen - det kändes riktigt lyxigt!
Men då var jag å andra sidan ganska trött eftersom jag klev upp kl 4 imorse (+ tagit en åksjuketablett som brukar göra mig hyfsat "groggy")... så då var jag tvungen att "vila en stund" o sen var planen att se om jag ev orkade gå o träna eller ut på en rask promenad iaf... men... så vaknade jag kl 20 igen! Oups. Och redan innan hade jag bestämt mig för en lugn o skön kväll i soffan till Idol, för att det är så skönt (o nödvändigt!) att bara vara. Så det blev ingen träning idag, dock tror jag att sömnen var nödvändig för att komma ikapp o orka resten av veckan...

Kursen i Uppsala gick bra, kände mig faktiskt bra mycket piggare än vad jag trott. Sen återstår det att omförvandla de nyvunna kunskaperna i praktiken också, men det är ju en senare fråga...
Och flygningen gick bra den med, det är sååå stor skillnad att flyga "riktigt plan" mot att flyga med dasharna... på allvar tror jag att min flygrädsla nästan hade kunnat försvinna om jag fått flyga riktiga plan till vardags, men tyvärr bor jag väl på fel destination för att det ska inträffa...

Dagens mat
Frukost 1: Fil med müsli och hallon (kl 4.30)
Frukost 2: Grovmacka med ost/skinka/sallad, en nektarin (kl 7.30, färdigmacka på Arlanda - supergod!)
Mellis 1: Fralla med ost/skinka (kl 11.15 vitt bröd som bjöds på kursen, var tvungen att få nåt i mig...)
Mellis 2: Banan (kl 13.30 på tåget).
Lunch: Kyckling/bulgursallad (kl 14.15 på Arlanda).
Middag: Tonfisk i sataysås (från ICA) med vit fiberpasta o några jordnötter, en nektarin (kl 20.15 hemma...).

2 kommentarer:

Anonym sa...

blir ju suuuper nyfiken på vad det är du jobbar med!?

Anonym sa...

Emelie > Haha ja det kan man ju fråga sig... ska vi starta en tävling?! Några gissningar?? :)