söndag 30 september 2007

Okoncentrerad vecka

Jag vet inte var den här veckan har tagit vägen, men tiden har rullat på iaf...
Måndag - Pilates, Tisdag - Middag o hockey på O'Learys med extraknäcket, Onsdag - Konditionstest, Torsdag - Tjejkväll på stan, Fredag - soffläge!!, Lördag - Kurs + hockey...
Dessutom har jag ju jobbat till 18 (minst) varje dag, så jag kan inte direkt säga att jag gått sysslolös långa stunder. Kan inte sammanfatta veckan på annat sätt än att det var lite för busy för att jag har skullat orka tänka på det jag borde...

Så nu tänker jag samla kraft inför en ny vecka som jag tror kommer bli bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa veckor bara swisschar i väg! Det känns som att min gjor det med. NU ska jag ta och planera matveckan tror jag! :-)

Anonym sa...

Alla veckor kan inte vara toppenveckor! Nu satsar vi på kommande vecka :)

Prralin sa...

Ofelia > Ja ibland hinner man helt enkelt inte med...

Sofie > Absolut, det som varit kan vi ju inte göra något åt... men framtiden kan vi försöka bestämma över! :)